fbpx

Formy zajęć

Zapraszamy Cię na wyjątkową dawkę zdrowia i ćwiczeń w cudownym wodnym świecie. Ze względu na poziom zaawansowania oraz cel zajęć organizujemy różne rodzaje treningów w wodzie:

AQUA FITNESS


Celem zajęć jest usprawnienie oraz poprawa kondycji, wydolności, wytrzymałości i siły przy jednoczesnym odciążeniu stawów i kręgosłupa oraz zapobieganie bólom kręgosłupa, korekcja postawy ciała oraz poprawa stabilizacji głębokiej.

AQUA SHAPE


Lekcja całego ciała z wykorzystaniem sprzętu zwiększającego opór. Jej celem jest modelowanie sylwetki poprzez wykorzystanie różnego rodzaju sprzętu takiego jak makarony, betomici, piłeczki, gumy i hantle.

AQUA DANCE


Zajęcia głównie o charakterze wytrzymałościowym, gdzie podstawą do tworzenia lekcji i choreografii jest muzyka. Ich cel to praca nad koordynacją ruchową, poprawą kondycji oraz redukcją tkanki tłuszczowej. Jeśli kochasz ruch i muzykę, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

AQUA ZDROWIE


Najlepszy trening prozdrowotny łączący w sobie trening mentalny i powięziowy w wodzie. Ma na celu usprawnienie całego ciała zarówno po kontuzjach jak i po izolacji czy przebytych chorobach czy urazach.

AQUA INTERWAŁ


Jeden z najciekawszych, a zarazem najbardziej intensywnych form Aqua Fitness. Polega on na wykonywaniu ćwiczeń o zmiennej intensywności zazwyczaj z wykorzystaniem różnego rodzaju sprzętu, ale też bez niego. Jest to aktywność o charakterze spalającym tkankę tłuszczową, poprawiająca szybkość, siłę, koordynację oraz równowagę a także idealnie modeluje sylwetkę.

AQUA SENIOR


Zajęcia w wodzie przeznaczone głównie dla osób starszych. Ćwiczenia ukierunkowane na poprawę ruchomości w stawach, wzmocnienie oraz usprawnienie poszczególnych grup mięśniowych. Zajęcia charakteryzuje spokojne tempo i odpowiednio dobrane ćwiczenia. Aktywność fizyczna stanowi tu idealne połączenie przyjemności z usprawnieniem całego ciała.

Gwarantujemy Ci odpowiedni trening dopasowany do Twoich możliwości, relaks oraz zabawę i nowe kontakty towarzyskie...

Korzyści płynące z naszych ćwiczeń w wodzie

  • Zadbasz o swoje zdrowie i lepsze samopoczucie
  • Poczujesz energię i moc pozytywnych endorfin która płynie z naszych zajęć
  • Wykonasz bezpieczny trening dla kręgosłupa i przy odciążeniu stawów
  • Ujędrnisz i wysmuklisz swoje ciało
  • Zlikwidujesz napięcie i zredukujesz stres
  • Przyspieszysz metabolizm i spalisz większą liczbę kalorii niż podczas treningu na lądzie
  • Zwiększysz siłę, wytrzymałość i poprawisz kondycję
  • Będziesz spełniona i zrelaksowana